شرایط و مقررات استفاده از سرویسها و خدمات فروشگاه بنکو
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده از خدمات بنکو به دقت ملاحظه فرمایید.
مقدمه
با گذر زمان و مهاجرت الگوهای خرید مشتریان اصناف مختلف به سوی خریدهای آنلاین، بنکو نیز به عنوان یکی از نوآورترین و پیشروترین برندهای صنعت کفش، ضمن آگاهی و ایجاد مزایای خرید اینترنتی برای مشتریان با این موج همسو شده و در کنار فروشگاه مرکزی خود واقع در خیابان انقلاب تهران، اقدام به راهاندازی و بهره برداری ازفروشگاه اینترنتی کفش بنکو کرده است تا افراد بتوانند با صرف کمترین زمان، بدون جابجایی و تحمل دردسرهای نقل و انتقال در شهر تهران بهراحتی و با اطمینان از کیفیت محصول از یک فروشگاه معتبر، کفش چرم مورد علاقه خود را خریداری نمایند.
از این رو، شرایط و مقررات استفاده از سرویسها و خدمات فروشگاه اینترنتی بنکو جهت تجربه خرید بهینه و قانونی توسط کاربران به شرح زیر تقریر میشود:
الف-مقررات عمومی
الف-1-ورود کاربران به وبسایت بنکو به نشانی https://bencoshoes.ir/ هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای تشویقی (جشنواره)، کلیه ویدئوهای موجود در وبسایت اعم از موارد تبلیغاتی یا آموزشی و سایر خدمات ارائه شده توسط بنکو به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویسها و خدمات بنکو است.
الف-2-توجه داشته باشید که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه این شرایط و قوانین از سوی کاربر میباشد و لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
الف-3-توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای بنکو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرفکننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط میباشد. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای بنکو تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
الف-4-کاربران با استفاده از وبسایت به صورت ضمنی اقرار میکنند که به سن قانونی رسیدهاند و توانایی اداره امور مالی خویش را دارند.
ب-تعریف مشتری یا کاربر
ب-1-مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات بنکو اقدام کند.
ب-2-همچنین از آنجا که بنکو یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرفکننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
پ-ارتباطات الکترونیکی
پ-1-هنگامی که شما از سرویسها و خدمات بنکو استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا با بنکو از طریق واتساپ/تلگرام/ایمیل/پیامک ارتباط برقرار میکنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که بنکو به صورت الکترونیکی (از طریق ایمیل/ سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی از جمله واستاپ یا تلگرام) به درخواست شما پاسخ دهد.
پ-2-همچنین مشخصات حساب کاربری، آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مشخصات مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای بنکو از طریق آنها صورت میگیرد.
پ-3-جهت اطلاعرسانی رویدادها اعم از جشنوارهها، خدمات و سرویسهای ویژه یا پروموشنها، امکان دارد بنکو برای اعضای وبسایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میتوانند عضویت دریافت خبرنامه بنکو را در پروفایل خود لغو کنند.
ت-سیاستهای رعایت حریم شخصی
ت-1-بنکو به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
ت-2-بنکو متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از وبسایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت بنکو، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
ت-3-همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات بنکو، مانند متن، گرافیک، آرم، لوگو، نشان تجاری، برند، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولیدشده توسط بنکو جزئی از اموال و داراییهای بنکو محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار بنکو است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای بنکو محفوظ میدارد. علاوه بر این، اسکریپتها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط بنکو و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار بنکو است و هر گونه استفاده بدون اذن قبلی پیگرد قانونی دارد.
ت-4-کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از اطلاعات مندرج در وبسایت بنکو و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، ربات، یا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صورت انحصاری برای بنکو محفوظ است.
ت-5-در صورت استفاده از هر یک از خدمات بنکو، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود ایشان انجام میپذیرد به عهده کاربران است و کاربران متعهد هستند به صورت شخصی از حساب کاربری خود استفاده نمایند.
ت-6-تنها مراجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی https://bencoshoes.ir/، صفحه اینستاگرامی با نام bencoshoes و شماره واتساپ 989371154705+ و شماره تلفنهای 02166711286 و 02166721286 میباشد. بنکو هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از آدرس مذکور ندارد و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای اینترنتی و اجتماعی ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکرشده در بخش تماس با ما استفاده کنند.
ت-7-بنکو محق است در صورت نیاز در شبکههای اجتماعی و اینترنتی دیگر یا دامنههای اینترنتی دیگر حساب ایجاد کند و نشانی آن را در وبسایت خود منتشر نماید و ارتباط با مشتریان پس از آن از طرق جدید نیز رسمیت دارد.
ث-ثبت، پردازش و ارسال سفارش
ث-1-روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی یا اداری در ایران است و کلیه سفارشهای ثبتشده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. وبسایت بنکو به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز حتی ایام تعطیل امکان سفارشگذاری میدهد.
ث-2-بنکو همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبتشده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در بنکو به پایان برسد و مشتری قیمت آن را قبلا پرداخت کرده باشد، مشتری حق دارد مبلغ پرداختشده را پس بگیرد یا اینکه به ازای آن محصول دیگری خریداری کند.
ث-3-در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداختشده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
ث-4-بنکو مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبتشده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای بنکو محفوظ است.
ث-5-کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، بنکو جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند.
ث-6-در صورتی که کاربران، مشخصات و نشانی شخصی غیر از خویش (شخص ثالث) را برای دریافت کالا در سفارشگذاری وارد کنند، بنکو نسبت به شخص ثالث پاسخگو نبوده و فقط شخص سفارش گذار امکان پیگیری از بنکو را دارد. همچنین روابط اجتماعی و حقوقی میان سفارش گذار و تحویل گیرنده هیچ ارتباطی با بنکو نداشته و بنکو در این خصوص هیچ مسئولیتی ندارد.
ث-7-با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن وجود ندارد.
ث-8-آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواستکنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چراکه تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود.
ث-9-امکان پرداخت در محل برای سفارشها وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارشها از طریق پرداخت اینترنتی یا کارت به کارت تسویه شود.
ث-10-از آنجا که بنکو یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و مشمول قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان نمیشود، در صورت ثبت این مورد و یا سفارشاتی که با تعداد اقلام بالایی همراه هستند، لازم است پیش از ارسال، سفارش مشتریان ابتدا توسط بنکو بررسی و در صورت تایید، پردازش گردد و در صورت نیاز قرارداد مستقل و مکتوب میان بنکو و مشتری به امضاء میرسد.
ث-11-تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
ث-12-در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
ث-13-لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزودهشده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائهشده تحت عنوان جشنواره که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران سفارش خود را پرداخت و کد پیگیری دریافت کنند و بدیهی است که بنکو هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
ث-14-در هر سفارش فقط یک مرتبه هزینهی ارسال اولیه با پست، هدیه مجموعه بنکو به مشتری هست و رایگان میباشد و در صورت نیاز به تعویض محصول هزینهی حمل و نقل رفت و برگشت محصول به عهده مشتری است.
ث-15-در صورت انصراف مشتری از خرید و استرداد محصول به بنکو، هزینه ارسال اولیه که طبق بند «ث-14» به صورت هدیه در نظر گرفته شده بود از مبلغ محصول کسر گشته و الباقی مبلغ آن ظرف 7 روز کاری به مشتری عودت داده میشود.
ث-16-زمان تحویل مرسوله به پست 1 الی 2 روز کاری پس از پرداخت هزینه و ثبت نهایی خرید میباشد و تحویل مرسوله کاملاً به عملکرد شرکت پست بستگی داشته و ارتباطی با بنکو ندارد و در شرایط عادی معمولاً ظرف یک هفته به مقصد خواهد رسید.
ث-17-در صورتی که هنگام خرید، پرداخت هزینه به صورت اینترنتی با هرگونه خطا مواجه شود و احیاناً هر میزان مبلغ از حساب مشتری برداشت شود، مسئولیت آن بر عهده خود کاربر و بانک میباشد و بنکو در خصوص این موضوع هیچ گونه مسئولیتی ندارد و خرید ثبت نخواهد شد، هر سفارش زمانی ثبت نهایی شده قلمداد میشود که پرداخت آن به طور صحیح انجام شده و مشتری کد پیگیری/سفارش دریافت کند.
ج-استرداد یا تعویض کالا
در صورت تقاضای مشتری نسبت به استرداد یا تعویض کالا به بنکو، ملاحظات زیر الزامی است:
ج-1-هیچ آثاری از استفاده شخص روی کفش و متعلقات آن اعم از چروک روی کفش، خوردگی زیره، کثیف بودن زیره، پارگی، دفورم شدن(هرگونه تغییر حالت) کفش، له شدن کفش، تغییر در ساختار کفش مشاهده نشود.
ج-2-درخواست استرداد یا تعویض ظرف 72 ساعت از تحویل گرفتن کالا توسط مشتری به بنکو اعلام شده و کالا در همین بازه زمانی برای بنکو ارسال شود.
ج-3-تمام متعلقات داخل جعبه به همراه فاکتور باید همراه محصول باشد.
ج-4-هزینه حمل و نقل و پست کالا جهت استرداد یا تعویض بر عهده مشتری است.
چ-خسارت در هنگام حمل و نقل
چ-1-بنکو همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات و تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
چ-2-آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش بنکو اطلاع داده شود و کالای آسیبدیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حملکننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش بنکو ارسال شود.
ح-نظرات کاربران
ح-1-هدف از ایجاد بخش نظرات در وبسایت بنکو، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات بنکو با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چارچوب قوانین کشور، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تایید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین و مقررات در نظرات کاربری رعایت نشود، تایید نمیشوند و در نتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. بنکو در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشرشده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تایید فنی بنکو دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود، نظرات را اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
خ-محتوا
خ-1-بنکو نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و به منظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل استفاده میکند. لازم به ذکر است بنکو تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائهشده توسط بنکو دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات درجشده در سایت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه میباشد.
خ-2-وبسایت بنکو هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای غیرفعال شده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت بنکو تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
خ-3-کلیه محتویات وبسایت بنکو شامل کپی رایت بوده و به سایت بنکو تعلق دارد.
د-سیاست قیمت گذاری
د-1-سیاست قیمتگذاری در بنکو مبتنی بر اصول مشتریمداری و احترام به حقوق مصرفکننده است. قیمتهای ارائهشده برای کالاها در بنکو قیمتهایی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تامینکننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است.
ذ-طرح تشویقی (جشنواره)
ذ-1-طرح تشویقی یا جشنواره به منظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و با اطلاعرسانی قبلی از طریق رسانههای بنکو در این بخش از وبسایت تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای عادی درج میشود که این کالاها تنها برای موعد جشنواره امکان سفارش گذاری با شرایط ویژه دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت. در صورتی که کالایی قبل از فروش جشنواره به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش یا ارسال کالا در طرح شگفتانگیز باشد، قیمت شگفتانگیز اعمال نمیشود. به دلیل اینکه این طرح تنها یک طرح تشویقی خرید (پروموشن) است، بنکو تعهدی در قبال سفارشهای تعدادی ندارد و در صورت امکان فروش تعدادی اطلاعرسانی انجام میشود.
ذ-تعمیر محصولات
ذ-1-مواردی که برای تعمیر توسط بنکو پذیرفته میشود شامل موارد زیر است:
ذ-1-1-جدا شدن زیره کفش
ذ-1-2-شکستگی زیره کفش
ذ-1-3-تعمیر قالب کفش برای افرادی که کفش به پای ایشان فشار میآورد.
ذ-2-مواردی که برای تعمیر توسط بنکو پذیرفته نمیشود شامل موارد زیر است:
ذ-2-1-آسیب به رویهی کفش از جمله هرگونه خط و خراش
ذ-2-2-پارگی دهنهی کفش
ذ-2-3-آسیب به اسکلت کفش، از جمله له شدن پشت و جلوی کفش
ذ-2-4-هرگونه آسیب به چرم که از طریق استفاده از مواد نامرغوب ترمیمی روی کفش از جمله واکسهای نامرغوب ایجاد شده باشد.
ذ-2-5-آسیب به ساختار کلی کفش
ذ-2-6-آسیب به آستر و داخل کفش
ذ-3-هزینهی هرگونه تعمیر به عهده مشتری میباشد و مبلغ آن پس از بررسی توسط بنکو به مشتری اعلام خواهد شد و پس از پرداخت کامل آن تعمیر به انجام خواهد رسید.
ذ-4-هزینه حمل و نقل رفت و برگشت محصول جهت تعمیر بر عهده مشتری است.
ر-سفارش شخصیدوزی
ر-1-بنکو امکان دریافت سفارش شخصیدوزی شده متناسب با قالب پای مشتریان را دارد، به این ترتیب که مشتری میتواند با حضور در نشانی بنکو مندرج در وبسایت، نسبت به قالب گیری پای خود توسط کارشناسان بنکو اقدام نماید و کفش متناسب با قالب پای ایشان تولید شود. در این صورت روابط حقوقی بین مشتری و بنکو طبق قراردادی مستقل تنظیم میشود.
ر-2-سفارشیدوزی فقط نسبت به مدلهای موجود در فروشگاه امکانپذیر است و مشتری محق است رنگ دلخواه خویش را از کالیته رنگهای بنکو انتخاب کند.
ر-3-زمان سفارشی دوزی 20 الی 25 روز کاری از لحظه نهایی شدن سفارش میباشد.
ر-4-هزینه سفارشیدوزی متناسب با جزئیات سفارش توسط بنکو محاسبه میشود و پس از پرداخت کامل مبلغ آن توسط مشتری، سفارش ثبت نهایی میشود.
ر-5-محصولات سفارشیدوزی قابلیت استرداد یا تعویض به هیچ عنوان ندارند.
ز-ضمانت
ز-1-بنکو ضمانتهای زیر را به مشتریان خویش ارائه میکند:
ز-1-1-ضمانت استرداد یا تعویض کالا، اگر به هر دلیلی که کالا در سلیقه مشتری نباشد، در صورتی که ظرف مدت 72 ساعت از تاریخ ضمانتنامه توسط مشتری به بنکو اعلام شده و در همین بازه زمانی برای بنکو ارسال شود.
ز-1-2-ضمانت تعمیر یا تعویض کالا، اگر در کالا عیب یا ایرادی مربوط به خط تولید کشف شود؛ در صورتی که ظرف 90 روز از تاریخ ضمانت نامه توسط مشتری به بنکو اعلام شده و در همین بازه زمانی برای بنکو ارسال شود و ارتباط عیب یا ایراد اظهارشده با خط تولید بنکو توسط کارشناس بنکو به تأیید برسد، در صورتی که ایراد مربوط به خط تولید نباشد، مشتری میتواند با پرداخت هزینه و با رعابت بند «ذ» این شرایط و مقررات درخواست تعمیر آن را به بنکو اعلام نماید.
ز-2-برای استفاده از شرایط تضمین بنکو باید ملاحظات زیر توسط مشتری رعایت شود:
ز-2-1-کالا و تمام ملحقات و توابع آن به صورت سالم و بدون هیچ گونه آثار استفاده از جمله و نه محدود به کثیفی، خط و خش، له شدگی در جعبه اصلی آن ارسال شود.
ز-2-2-هزینه ارسال کالا به صورت رفت و برگشت به عهده مشتری خواهد بود.
ز-3-در صورت استفاده از تخفیف یا شرایط فروش ویژه (جشنواره) در زمان خرید، هنگام تعویض یا استرداد کالا، آن شرایط اعمال نخواهد شد و قابل استفاده نیست.
ز-قوه قهریه
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، بنکو هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
شرایط و مقررات فوق را به طور کامل مطالعه کردم و با آگاهی از مفاد آن با تمامی شروط ذکر شده موافق هستم.